Novi Sad
08.06.2012.
14:49
Performans "Mogu li bar LGBT lutke da se okupe i opstanu na par sati na gradskom trgu ako to već ne mogu same LGBT osobe?", koji je danas trebalo da bude održan u centru Novog Sada, otkazan je zbog tehničkih teškoća u organizaciji.
  • 12.06.2012 13:36
    "Pa dokle više ovi "nesvrstani"?! Koga bre briga za njih i dokle misle da "paradiraju" i skreću pažnju na sebe?!"

    Sat sve naprica u ovoj recenici, ili te briga ili nije? Ocigledno te briga cim se nerviras.

    "Ako imaju opredeljenja koja imaju, niko im ne brani, ali kod kuće a ne non-stop po ulicama."

    Gde si ti videla da se "na ulici" ljudi vole na taj nacin, mooilm te? Non-stop? Oh, kako da ne. Verovatno u zivotu nisi prepoznala gej osobu a tu zapinjes kao da su ti nogu otkinuli.

    "Šta druge briga kako su oni opredeljeni."

    To je protest za ravnopravnost koju ti uspesno negiras.Stavi se u njihovu kozu, sreco.

    "Uskoro će početi i marsovci da traže svija prava, da šetaju goli centrom i javno pokazuju možda neku svoju opredeljenost......"

    Oh boze, pa nek traze, ako imaju ustavno pravo za to nek traze. I treba da traze. Svako ko se oseca ugrozenim treba da se dernja. Kao da tebe neko nesto pita, postoji zakon koji oni ne krse i cao. Tvoje opredeljenje, mrznju i licemernost zadrzi u svoja 4 zida. E tako.
  • Beba

    12.06.2012 13:08
    BRUKA
    Pa dokle više ovi "nesvrstani"?! Koga bre briga za njih i dokle misle da "paradiraju" i skreću pažnju na sebe?! Ako imaju opredeljenja koja imaju, niko im ne brani, ali kod kuće a ne non-stop po ulicama. Šta druge briga kako su oni opredeljeni.
    Uskoro će početi i marsovci da traže svija prava, da šetaju goli centrom i javno pokazuju možda neku svoju opredeljenost......
  • Pitanje

    11.06.2012 18:14
    @odgovor
    Slazem se.

    Ali gore u clanku niko ne kmeci, koliko vidim u pitanju je nesporazum ili losa organizacija clanova, niko se nije zalio da su im time ugrozena prava.

    U komentarima se prica siri, tu dolazi do "kmecanja", ja mislim da to kmecanje ima pokrice. Svi dobijamo borbom za ljudska prava. Ja cu podrzati svakoga ko kmeci a da za to ima dobar razlog. U Srbiji postoji tone razloga za nezadovoljstvo i hitnu intervenciju kompetentnih organa.Kad se pojave.Zalosno je sve to.
  • g6h12

    11.06.2012 16:11
    i,šta sad?!
    Osećam se,kao strejt,diskriminisano od strane LBGT-a kad krenu sa svojim paradama,i provokacijama... Kakvu paradu,i provokacije treba da forsiraju strejt osobe da bi iskamčili svoja prava?Jbt,živi kako želiš,ali ne njakaj živce drugima..Zabole me ko koju rupu koristi dok se ne mota oko mojih...
  • Odgovor

    11.06.2012 14:44
    @ Pitanje
    Prekratko sam dao svoje stavove. Svi obespravljeni "kmeče". Suviše je obespravljenih, egzistencijalno ugroženih, postoje odnosi međusobne konkurencije, treba tu poštovati prioritete, ali država u čijem su domenu ti prioriteti je ili slaba, ili nemoćana, ili nezainteresovana. Nekako mi se čini da vam ovakva država ne može obezbediti mesto koje bi želeli, ali ne može da pomogne ni mnogim ugroženijim. Ja na njenu pomoć ne računam.
    Slažem se sa pojmom "radna snaga" - tačniji je od mog, ali ta radna snaga često ima atribute "somoupravljanja i odlučivanja", pa su ipak "sila" ne za pravo poštovanje, ali treba ih se kloniti.
    I, ništa se ovde nije desilo preko noći. Znamo svi da nam fali deo noći između 5. i 6. oktobra, jer taj očekivani 6.oktobar još uvek nismo doživeli, a to je još šira priča.
  • Anonimus

    11.06.2012 14:10
    @Anonimus
    Bravo pametnjakovicu. Taj rat i nije morao da se desi i ne bi se desio da nije bilo napaljenih likova koji misle da se sve resava puskama. I nemoj da se pravis kako su svi casni i posteni, kad znamo koje su ekipe tamo operisale.
  • Anonimus

    11.06.2012 13:25
    @Anonimus
    Pa, da! Bravo glupane!!! Nije trebao on da ide da brani svoju zemlju, decu, žene!!! NE!!! Trebao je da beži ovamo i da ga ti zoveš DODJOŠ!!! Sram te bilo!!! Nije trebao, trebao je da beži još dalje, pa da moraš i ti!!! Tada bi svima bilo dobro, jel da!!! Dobro je znati tvoje mišljenje!!!
  • Hipi

    11.06.2012 13:21
    "Anonimus
    Čisto da se zna, ovo su 55. po redu ZMAJEVE DEČIJE IGRE!!! Znači, da nije od pre par godina, pa da neko nije čuo za njih... molim Vas! Što se tiče ljudskih prava, pa svako pravo povlači i neke obaveze! Zmajeve igre su dečije pravo! Mi odrasli imamo obavezu to da poštujemo! Dodacu da u zemlji SRBIJI ima mnoooogo ljudi kojima su ugrožena OSNOVNA ljudska prava, ona egzistencionalna, i verujem da medju tim ljudima ima i pripadnika LGBT populacije. Zato, hajde da napravimo listu prioriteta, da rešavamo sve to zajedno! I ti nasilnici nece imati zašto da napadaju ljude koji se za svoja prava bore pomažuci drugim ljudima. Hajde da se odreknemo sebičluka i gledanja samo u svoje kljuse! Nako je negde napisao: Ljudi će prestati da ubadaju nos u tuda posla kada posla bude dovoljno za sve! Kada svi budemo imali posao (od kog može da se živi, a ne jedva preživljava) nikoga neće biti briga da li je neko gej, strejt, rom, kinez, crnac, Srbin, Hrvat...
  • Pitanje

    11.06.2012 11:00
    "Ja msilim da vas se većina ne plaši, ali mnogo kmečite, pa iritirate ljude."

    Kako misliš "kmečite"?

    "Tuku vas isti oni koji presreću moju decu na ulici da bi im oteli koju kintu ili mobilni, oni koji imaju višak energije, a manjak mozga,"

    I to onda ,pored ostalog, čini sve u redu?
    Zar ne treba "kmečati" zbog toga? Jel vama ne smeta takvo ponašanje i opasnost po vaše dete?

    "ali oni su sila za respekt-to je mnogo šire pitanje od vašeg, i još neko vreme relacije se neće bitno promeniti."

    Nisu oni nikakva sila, oni su "radna snaga", sila je onaj ko njima komanduje, a takvi nose kravate.
    Ja ih ne poštujem, već ih se gnušam.

    "Njih treba neutralisati, ali to ne ide preko noći."

    Može i preko noći, samo kad postoji volja države.
    Ali, klima je takva da se oni gaje, paze i maze.

    "Zato mislim da provociranje paradom neće dati mnogo efekta u narednih dsetak godina, jer treba živeti i između dve parade"

    Nije to provokacija, to je protest za ravnopravnost i njihovo pravo da tako i rade.
    Provokacija je u očima onih koji ih u startu osuđuju iz različitih razloga ili koji baš ne mogu da razumeju da smo svi isti pred zakonom, u teoriji.

    Hvala.
  • @neiskusan nisam

    11.06.2012 10:50
    "U prevodu, previše se kurčite i zloupotrebljavate priču o ugroženosti."
    , jel ovo tvoja izjava?
  • Odgovor

    11.06.2012 10:45
    @Pitanje
    Ja msilim da vas se većina ne plaši, ali mnogo kmečite, pa iritirate ljude. Tuku vas isti oni koji presreću moju decu na ulici da bi im oteli koju kintu ili mobilni, oni koji imaju višak energije, a manjak mozga, ali oni su sila za respekt-to je mnogo šire pitanje od vašeg, i još neko vreme relacije se neće bitno promeniti. Njih treba neutralisati, ali to ne ide preko noći. Zato mislim da provociranje paradom neće dati mnogo efekta u narednih dsetak godina, jer treba živeti i između dve parade
  • Neiskusan Nisam

    11.06.2012 10:15
    @ Neiskusan
    Čoveče, nisi ti prošao dobro školu debatovanja, uvažavanja, etiketiranja i spinovanja. Energije za ovako malu raspravu imaš, ali previše duvaš i misliš da imaš protiv sebe neukog čoveka kome ćeš da usadiš direktno u glavu ono što misliš da je suština tvog razmišljanja. Ne razlikuješ konstatacije od pretnji. Ako kažem da arogancija, porekni je ako možeš, u borbi za prava manjina LBGT, najviše izaziva kontraefekat kod onih koji daju sebi pravo da na ulici sude, to je bio više poziv da menjate način borbe. Vokabular poziva na linč i pretnji bi bio sasvim drugačiji.Ali ne, najlakše je krenuti u protivnapad i to ispucati sav arsenal znanih i neznanih floskula. Udri, brate, podržaće te oni koji se bore za prava manjina. A šta je rezultat takve borbe? Svima je jasno da je parada akcija koja izaziva najveću pažnju i predstavlja uzvišeni cilj borbe i rezultat pobede u nečijim glavama. A šta se dešava u vremenu između dve parade? LBGT veselo šetaju ulicama i javno se vole, ili rade javno "ono" što ovi iz Društvenog centra napisaše da rade.

    Ja tebi nikad neću biti protivnik jer me "zapenjeni" borci ne intersuju. Više bi onda ova stvar ličila na koridu. Bori se s kim hoćeš, s vetrenjačama, sa zmajevima, ja nisam ulični borac, niti sam ikad digao na ulici glas protiv ljudi druge seksualne orijentacije. Shvati, to moj nivo i stil nisu, a i baš me briga da li ćeš da shvatiš. Imam milion prečih stvari i sve manje vremena da polemišem sa virtuelnim herojima i bajama.
  • Pitanje

    11.06.2012 10:00
    Voleo bih da znam zašto se plašite gej ljudi?
    Ako može odgovorite pod rednim brojevima,hvala.
  • Uplašili se heroji

    11.06.2012 09:58
    Ako se plašite da ćete "postati" homoseksualac, tako što ćete videti, pričati, ili dodirnuti homoseksualca, onda verovatno već i jeste gej.
    Nema razloga za mržnju, to je samo ljubav.
    Pa i hetero partneri nekada vole maštovitije da vode ljubav, nekada čak i izvan granica fizičkih mogućnosti, što nije baš normalno jel. Ako tučete svoju ženu, možda vam treba partner koji bi vam uzvratio istom merom, možda vas nasilje pali.

    Ne očekujte da drugi žive vaš život, da je kvalitetan verovatno ne bi delili savete drugima već bi ga živeli.
  • @Nikola

    11.06.2012 09:25
    "Ima još normalnih. A da li je neko proveravao račune tih NVO, LGBT i slč. Baš bi voleo da vidim ko tu pere lovu."

    Sta bi time "dokazao" leba ti?
    Kakve veze imaju finansije sa nepostovanjem zakona, diskriminacijom, pretnjama itd?
    Znaci ako ih finansira neka strana zemlja, onda vi uzmete sebi za pravo njima da zabranjujete ovo i ono, da ih tucete itd?
    Sa razlogom postoji ustav i zakon.
    Mene bas briga ako tebe finansira i sama crkva, jer ako si los covek...ma cekaj ne vredi, zaboravi.
  • 11.06.2012 09:20
    Neiskusna,

    mislim da je neukusno to sto vi koristite smrt devojcice za propagiranje svojih "normalnih" vrednosti, time vredajuci borbu ljudi da ostvare jednakost/ravnopravnost.
    U pitanju nisu "gej prava" vec GRADANSKA PRAVA, pravo na ravnopravnost, tolerancija, postovanje i sloga u drustvu.

    ------------------------------

    Meni je to kukumakanje nad necijom smrcu najgori vid zalosti, onda jos i lupkate "thumbs up" na te tmurne komentare, kao tako izrazavate tugu i ublazavate bol drugima.Strasno.
    To je prava tragedija. Pa jos da kuckate i "RIP" sto ste pokupili iz komicnih americkih crtanih filmova sto kod nas apsolutno nista ne znaci.
    Devojcice vise nema, a ovaj problem je i dalje tu, a koliko vidim bice jos koju deceniju.
  • @neiskusan

    11.06.2012 09:12
    Nemoj molim te pricati o toleranciji, jer je ti nemas.Postovanje je sasvim druga stvar, ja je nemam za ljude kao sto si ti. Tolerancije imam ,jer da nemam i ja bi vama razbijao glave i pretio gde god da stignem.
    Niko me nije angazovao, imam potrebu i duznost da branim prava ljudi. Tvoj je problem sto ne razumes ustav,pravo i zakon. Ne buni se kad tebe nepravda stigne.Direktno prozivam ,jer tako znas da tebi govorim, ne govorim vrapcima.

    Ja sam strejt, nemam "netoleranciju" prema strejt ljudima.Razlikuj postovanje i toleranciju,molim te.
    Naravno da treba da postujes zakone, sta ti ocekujes? Nisi ti specijalan i privilegovan, bar ne u teoriji.

    Ma sta sve naprica ,covece, a ne dohvati se srzi problema i rasprave, tvoje ad hominem bljuvotine su irelevantne i perfidne. Nasi metodi se razlikuju, gotovo smo antipodi i mislim da ti vise nemas argumenata za diskusiju, jer si se deklarisao u startu i ne zelis da cijes drugo misljenje.

    Samo nemoj drugome krojiti sudbinu, ostalo je sve u redu.

  • 11.06.2012 09:00
    @Neiskusna - niste mi jasni

    Pa sto ti komentarises ovde.
    Neke stvari su jako bitne za zivot i ljude.
    Zao mi je devojcice ali tu vise niko ne moze nista da uradi. Ovo su stvari koje ostaju u drustvu i koje uticu na sve nas.
  • neiskusna

    11.06.2012 04:24
    niste mi jasni
    kakvi ste to ljudi postali.Bar i Blic kad objavi neku tuznu vest, sovane 10ak komentara tipa RIP ili slicno.Utopila se devojcica iz Curuga.A ovde skoro 60 komentara, povodom CEGA?Gej lutki?Gej prava? Cega, bre ljudi???
  • NikolaNS

    10.06.2012 19:23
    Bogu hvala
    Ima još normalnih. A da li je neko proveravao račune tih NVO, LGBT i slč. Baš bi voleo da vidim ko tu pere lovu.
  • društveni centar

    10.06.2012 17:52
    mi smo složna braća i sestre
    nama gej populacij je lepo , radimo ono što vi nesmete i u najluđim snovima, ko vas šiša...ovako razmišlja populacija iz DRUŠTVENOG centra gej
  • Neiskusan

    10.06.2012 16:13
    Sve je dobro, al' gejova nema
    Vrlo čudno, nakon pedesetak komentara niko da prizna da je gej. Samo se javljaju neki zaštitnici prava gejeva,tzv"humani strejtovi, širokih pogleda", drski i bezobrazni, sa vokabularom gorim od navijačkog. Sve vri od agresije i netolerancije u njihovim opaskama. Da li to znači da su aktivisti LBGT angažovali zaštitnike svojih prava, ponavljače iz škole razvoja demokratske misli. Nisam verovao da ću naći toliko isključivosti u njihovoj svetoj borbi za prava onih kojima je u celoj situaciji najgore, onih koji ne smeju da idu ulicom u svojoj omiljenoj roze ili ljubičastoj majici, pa još sa nekim istog pola u društvu. Njih nisam prepoznao, samo one koji bi svim komentatorima sa kojima se u startu ne slažu, prišili sve moguće i nemoguće odlike onog najgoreg soja navijača, koji se btw, jedva oglasiše,tj. 2%komentara su bile direktne prozivke. Nakon providne zamene teza i najcrnjeg etiketiranje, sledi kanonada gluposti i netolerancije prema strejtovima, da oni nemaju prava da se raspituju za izvore finansiranja gej kampanja, da moraju da okrenu glavu i da ćute i da se već jednom nauče da će morati da poštuju tuđa prava i sve tako lepo, poetski zaprećeno da se vidi da je ljudima u virtuelnoj borbi sve dozvoljeno i da ničeg demokratskog tu nema. Ugroženi i njihovi drveni advokati postaše verbalno gori , moćniji i primitivniji od tlačitelja, jer su na pravom putu da svoju borbu ne ovekoveče uspehom i dostojanstvom već neprekidnom kuknjavom i pretnjama da ćemo tek mi da vidimo šta će biti na tom putu za ostvarivanje prava manjine. Ode većina od ovog prangijanja u p.m. izgleda da neće imati ni ko da je brani. Malo, malo, pa tragikomično.
  • 10.06.2012 10:48
    "Kao sto neko vec pisao ovde,LGBT dobija velike pare i sve se radi po direktivi iz EU,nazalost!"

    Ma hajde, pa dajte onda neke dokumente da imamo uvid u finansijsku situaciju, AKO ce ona objasniti vase izivljavanje nad njima? Ti zivis u nekom oblaku covece, zavere i mitska bica, dodi razumu i razmisli kako se ponasas. Kao sto kazes, imas godina te ih nosi dostojanstveno.

  • 10.06.2012 10:40
    Fric, ti si isao da ubijas ljude,
    kako tebe neko ozbiljno da shvati.
    Otkud ti ideja da ti znas sta znaci zivot,
    da procenjujes ko ce ziveti ili umreti, ko ce biti gej ili ne.Razumi da ti ne mozes nista tu da uradis.To sto si ti radio ide na tvoju dusu, i nikakva crkva, donacije i moljenje to nece izbrisati.Citaj Bibliju, mozda ti bude jasnije sta si radio i kakav si gresnik.Licemeru.

    Sad bi malo da ne pricamo o tome a?

    "Da se ja pitam,poslo bi vas u neki centar tipa'crna reka'pa bi vam lopata jako pomogla!Ubuduce,drzte se zajedno,ali samo u privatnim stanovima i tamo orgijajte i 'volite' se do mile volje.Vi ste bolesni,ali molim,nemojte javno da pokazujete svoja obelezja jer ima ko je spreman da vas smesti-nedaj boze,u invalidska kolica!"

    Beskicmenjaku.
  • 10.06.2012 10:29
    Pogled iz drugog ugla
    Slucajno znam organizatore te akcije. Oni nisu znali da su Zmajeve decije igre u toku, posto su gle cuga - iz Beograda.
    I, to je po meni puno veci problem. Ne mogu da verujem da Beogradski LGBT treba nesto da organizuje u Novom Sadu. Pa, ako je tako, onda nije ni cudo sto su napravili takav gaf.
  • @Cubaka

    10.06.2012 09:57
    Slazem se sa tobom u prvom delu.

    "Ako smo isti, a ja STVARNO mislim da smo isti, onda ista pravila važe za sve nas. Ali ne, vi ćete pročitati ovaj komentar, pomisliti da sam prikriven šovinista, čime u principu niste ni gori od onih koji hoće da vas tuku - jer mrzite iz neznanja, "po difoltu". Ja vas ne mrzim, samo skrećem pažnju na pravila."

    Na zalost sva pravila i zakoni ne vaze za sve nas i postoji ocigledna nezainteresovanost drustva i drzave da se njima bave, zato i zivimo ovako kako zivimo. Ja sam postovao vecinu komentara, ali nisam gej, tako da ako postoji problem pripisi ga hetero populaciji.Ja govorim u svoje ime,
    ali ujedino uzimam u obzir sve koji znaju sta je diskriminacija i krsenje zakona i prava. Ja ne mrzim ni tebe, ni ove koljace, ni gejeve, samo ocekujem da svi razumete da smo svi u ovom sra*ju, kada svi ljudi budu ravnopravni (cigani, paori, gejevi...) i kada se bude postovao komsija, drustvo ce procvetati. Razumem da u Srbiji postoji odvratna doza zavisti, zlobe i cinizma,ali tako nista necemo postici.Ja cu uvek, pre, stati na stranu gejeva koji su glasni, nego na stranu divljaka koji razbijaju imovinu, glave i ponasaju se kao da im je mama sve to kupila.DOci ce i dan kada cete morati da se ponasate po pravilima, gospodo.Mnogo vas ovde je prekrsilo zakon, a za to bi odavno odgovarali da postoji drzava i neko koga je briga za gradane i prava. Ne za vas i iskljucivo vas soj, vec za sve gradane, male, velike, mlade,stare, gej, strejt, crne,zute,bele,debele, mrsave, glupe, pametne, skolovane, nepismene...za sve jednako. Vama treba uzica i paprene kazne da bi nesto naucili, posto vas roditelji nece vaspitati, to je izgleda jedini nacin.Drzava treba da se obracuna sa bandama, a ne da stvara kordon oko mirnih gradana i da se pretvara da je sve u redu.Odavno se pokazala kako je manja od grupice navijaca.
    Ovo je problem drustva pre svega.

  • Fric

    10.06.2012 09:51
    @svi anonimusi
    Da stavim tacku na sve ovo!
    Dosta vise ko je gde bio-ko sta radi i tako dalje..
    Kao i vecina,imam par prijateljica koje su pripadnice LGBT ali nemam nijednog poznanika ni prijatelja iste!!Nikad nisam verbalno napao takvu osobu(a kamoli fizicki)..tako da me neko bas i nije razumeo!Prijateljice dugo poznajem i nemogu ih se odreci zbog njihove opredeljenosti,mada vole i kad ih muska ruka stisne ;)
    Kao sto neko vec pisao ovde,LGBT dobija velike pare i sve se radi po direktivi iz EU,nazalost!Pozdravljam sve koji su sklopili brak u crkvi!!
  • @neiskusan

    10.06.2012 09:41
    Ako si ti ovo napisao, ja nemam sta da dodam.
    Rekao sam ti sta sam imao da ti kazem.
    Ja tu citam svasta a poruka izmedu redova je jasna.

    "Crni Petre, čime ti ostvaruješ svoju kompetentnost. Argonacijom, bahatošću, prezirom običnih ljudi. Sila, pa bila podmazana i jakim intelektom je - SAMO SILA. Sve mi se čini da će o vama da se pobrine jedna mnogo sirovija sila naroda koji takav nekompetentni pristup rešavanju problema( koji realno postoje) jednostavno odbacuju."


    "U prevodu, previše se kurčite i zloupotrebljavate priču o ugroženosti."

    Ma ko si ti da sudis njima (da nisam gej iako si me brze-bolje obelezio)?
    Jesu li ti ikada naneli stetu ili ugrozili tvoja prava?
    Zasto mislis da ce neko to silom resavati ako se ne bavis nasiljem?
    Zasto mislis da ne postoji narod koji postuje gradanska i ljudska prava?
    Ko je dao za pravo tom nasilnickom delu "naroda" da se tako ponasa, mimo zakona? Alo bre, jel vi razumete o cemu pricate.Nemas ti sta kome da zabranjujes, ako ti smete, tuzi ih, nadi civilizovan nacin da resis svoje probleme i komplekse.
  • Anonimka

    10.06.2012 09:33
    Meanwhile in Split...
  • neiskusan

    09.06.2012 21:23
    @@Bnekompetentan
    Dragi čoveče sve živo si pokušao da mi natovariš na leđa i da usput napišeš nekoliko logički neutemeljenih ocena i uvreda. Ali, probaj bar malo da shvatiš. Gej populacija mi ne smeta niti mi je smetala, neke sam površno poznavao( neki muzičari nekad davno). Jedino mi smeta manipulisanje ljudima u akciji organizovanja parade. Sloboda i prava će biti podjednako daleko i posle prve, pete ili desete parade, dokle god broj policajaca bude veći od broja učesnika. Nadm se da ćeš to da potvrdiš. Uživaj u životu bez nasilja.Ja se nasiljem ne bavim.
  • čubaka

    09.06.2012 20:17
    Ovo je već prevršilo svaku meru. Gospodo LGBT, ako vam neko odbije održavanje manifestacije, nije on/ona po difoltu nacista, fašista, radikal itd. Postoje pravila kada se organizuju određeni kulturni programi, i vi ste dužni da ih poštujete.

    Ovo je kao kada bih sada ja podneo zahtev da se u isto vreme održavanja Zmajevih dečijih igara organizuje neki Hororfest ili Star Wars konvencija, a kada me odbiju, onda se njarim kako država diskriminiše ljubitelje horora ili naučne fantastike.

    Ako smo isti, a ja STVARNO mislim da smo isti, onda ista pravila važe za sve nas. Ali ne, vi ćete pročitati ovaj komentar, pomisliti da sam prikriven šovinista, čime u principu niste ni gori od onih koji hoće da vas tuku - jer mrzite iz neznanja, "po difoltu". Ja vas ne mrzim, samo skrećem pažnju na pravila.
  • @fcvnn

    09.06.2012 19:33
    "Fcvnn - @brate
    E aj malo oladi, previse ste postali agresivni i naporni! Tu kao nesto prozivas ljude preko neta, a na ulici ne smes svoju senku da pogledas."

    Necu. Ima da postujem jos pedeset odgovora, svidali se tebi ili ne, zaobidi temu ili idi da divljas negde na ulici.Za razliku od tebe, ja hodam ulicom sam. Vrabaca se ne bojim. Nosio bih pracku.
    A vase kukavicje copore zaobilazim jer nisam glup covek. Ne megdanim sa nozevima i pistoljima vec sa brojevima i slovima. Ne vidim sta ti radis ovde, ako ne prozivas i ne pretis drugima? Sta ti radis ovde, izusti?

    "To sto vi radite nije zbog borbe za neka prava (koja vam inace nisu ni ugrozena), nego zbog vasih dzepova, inace ne biste bili svi do jednog clanovi SPS-a za koji svi znamo kakvu je politiku vodio 90ih..."

    Nisam gej. Malo teze za razumeti,ali tako je.
  • @Aleksandar Nevski

    09.06.2012 19:28
    Pa cekaj, zar bog nije stvorio i te (gej)ljude?
    Ako ih nije stvorio, ko ih je stvorio?
    Ako jeste , kako to da savrseno bice moze da stvori nesto nesavrseno?
    Ko si ti da sudis bozjoj kreaciji?
    Hulis Aleksandre, goreces u paklu.
  • @Bnekompetentan

    09.06.2012 19:25
    Ja sam kompetentan zato sto znam sta je diskriminacija. Ne prezirem "obicne ljude", sta god to znaci, a ako je do sexa-a ja sam strejt,"obican" sam, izrazito volim zensko drustvo, imam dobar sex i nemam problem sa gej ljudima.Nemam komplekse i nisam homofob. Vi jeste. To su novi termini za vas, i ne krivim vas jer nije imao ko da vas nauci kako se postuje drugi covek i sta je tolerancija.Zivot u ovoj varvarskoj vukojebini je odneo dobru porciju pametnih i uzornih gradana koji su mogli to da ponude ali jbg, ovo sto je ostalo je samo mrtvo more.Plivajte.

    Ma hajde, pa nisam ja ni mislio da ti mozes da diskutujes o tome, jer bih ti dokazao da si licemeran.Nemas ti prava da nekome pretis, da pozivas ljude na linc, alo bre, postoje zakoni koje ne smes da krsis, ko si ti da odredujes nekome sta ce, sa kim ce, kad ce i kako ce? KO SI TI? Ima da cutis i da gledas, ako ti se ne svida ti ostani kod kuce i gledaj porno sa dve zene.Zakon,ustav i prava gradana se moraju postovati, u suprotnom nema drzave (to vec znamo) ni drustva.

    Gej ljudi jesu ugrozeni. Sve sto si ti dosada rekao to i potvrduje.Pretite, busate se ko majmuni tu, ovaj je dosao sa ratista pa bi da kolje, ovaj neki navijac, nacista, ma svi ste bre isti, skrojeni od strane Slobice meistera. POslusni kerovi vojnici, spremni da unistavaju. Za tebe se svi ku*ce,jer imaju muda da traze ono sto im pripada, ti nemas pa bi da spotaknes druge koji su bolji od tebe.Toliko za sada.
  • @Brat

    09.06.2012 19:12
    "Brate, a koga ti provociraš? Idi leči se, vi ste pod specijalnim tretmanom, za vas se izdvajaju pare iz projekata. Ščepaj svoju priliku na vreme, da doživiš još koju paradu od 40 dana."

    Hahahaha, pa vama je sve provokacija, sta god da neko kaze i da se ne slaze sa vama ,vi cete da palite baklje, podizete zastave i ostrite nozeve.
    Ti cekas na zicer, zato sto nemas nista bolje, nema s cime da se dokazes, da budes zapazen, pa bi da pravis sranja.E pa nemoze to tako brateee, polako, osilili ste se ali to je protiv ustava i zakona. Bice jednog dana i njih pa ces fino da cutis i da mirno stojis, a ne da krojis drugima zivot i pravila kako tebi odgovara. Naucices ti da postujes druge, na tezi nacin. Samo strpljenja. Videces bratee.
  • @Noebavesten

    09.06.2012 19:09
    "Toliko li je lepobiti peder provokator i sedeti za kompm. Čestitam ti još jednom na elokventnosti."

    Nisam peder ni provokator. Hvala.
  • @Fric

    09.06.2012 19:08
    "Fric - @Fric
    Molim da ovaj junak koji hoce da me vidi dobije moju I.P. adresu od administratora!!!"

    Fric, pa znam ja da si ti invallid i da si nesposoban da resavas stvari na nenasilan nacin.Razumem ja tebe, nisi ti enigma covece.

    "Neupuceni 'junace'..bio sam u rovu po 24 sata od o7.Aprila do 19.Maja 1992.kod Mostara i branio moju bracu Srbe od Ustaskog noza!"

    Sinovac, briga me gde si bio i koga si ubijao za svoje idiotske ideje i ciljeve. To ces ti nositi sa sobom.Ne vidim kakve to ima veze sa ovom temom uopste, ti mislis da sam ja tebi nesto duzan? Nisam, ti nista nisi za mene uradio.Ja sam Srbin.

    "Dodji slobodno kod mene da ti pokazem slike i vojnu knjizicu!!Samo toliko.."

    Ne sumnjam da si dobar vojnik ubica.Ali me ne dotice previse, osim sto je zalosno.Hvali se svom skupu cetnika iz ulice, oni ce te jedini razumeti.Tu cete svi i onako zavrsiti, valjajuci se po alkoholu. Smeta mi sto bi da nastavis tu praksu na mirnom stanovnistvu. Mostar je prosao, sinko, idi pij metadone, smiri se, vreme je za mir i toleranciju. Hvala na pozivu, ali ja imam u planu drugaciju zabavu, ne prerezano grlo.
  • @sportista

    09.06.2012 19:00
    "ali vama je uzavrela krv da nešto na silu isterate kao veliko priznanje i pobedu prava."

    A sto "vama", ja nisam gej, zar je to po tebi nemoguce? Zao mi je.

    "Nemaš pojma u kakvom ste haosu i čemu služite. Srećom ima dovoljno mašinerija koje će i bez mojih reči da brinu o vama besnima, ne ugroženima. Ovde se ne javljaju oni koji imaju probleme sa svojom izdvojenošću, već samo taki "pro Hitler" provokatori."

    Znas imam i ja godina , i ne treba mi lekcija o zivotu i analiza okoline i drustva, dobro znas gde sam ,sta radim i iskusan sam kada su u pitanju ljudska prava u zaostalim sredinama.

    "Bolje se baci s mosta u znak protesta."

    Zasto bih, ja jednostavno nemam takav mentalni ni emotivni sklop.Vi koji bi to da resavate na nasilne i radiklane nacine, vama je tesko nesto dokazati.
    Ti ljudi jednostavno imaju ustavno pravo ,kao i svi
    ostali , da mirno protestuju, i da budu ravnopravni.Druga je stvar sto sama drzava i organi krse ta pravila, ustav i demonstriraju nebrigu prema gradanima koji ih placaju. Neka, samo nek bacaju blokove sa zgrada, valjda ce i vama nesto pasti na pamet, pa cete tu mrznju pretvoriti u kreativnu snagu.Zao mi vas je.Iskreno.

    Ja volim zene, imam zdrav sex, i podrzavam gej populaciju. Ti ne moras, ali nemoj nikom razbijati glavu, pretiti i omalovazavati druge.
  • fcvnn

    09.06.2012 14:52
    @brate
    E aj malo oladi, previse ste postali agresivni i naporni! Tu kao nesto prozivas ljude preko neta, a na ulici ne smes svoju senku da pogledas. To sto vi radite nije zbog borbe za neka prava (koja vam inace nisu ni ugrozena), nego zbog vasih dzepova, inace ne biste bili svi do jednog clanovi SPS-a za koji svi znamo kakvu je politiku vodio 90ih...
  • Aleksandar Nevski

    09.06.2012 13:39
    Treći Rim
    Moskva je naš budući glavni grad, daće Bog. To će biti vekovi i milenijumi bez znate već čega. Veliki je Bog.
  • Nekompetentan

    09.06.2012 13:11
    @ Petar Pan
    Crni Petre, čime ti ostvaruješ svoju kompetentnost. Argonacijom, bahatošću, prezirom običnih ljudi. Sila, pa bila podmazana i jakim intelektom je - SAMO SILA. Sve mi se čini da će o vama da se pobrine jedna mnogo sirovija sila naroda koji takav nekompetentni pristup rešavanju problema( koji realno postoje) jednostavno odbacuju. U prevodu, previše se kurčite i zloupotrebljavate priču o ugroženosti.
  • Brat

    09.06.2012 11:55
    @ Brate
    Brate, a koga ti provociraš? Idi leči se, vi ste pod specijalnim tretmanom, za vas se izdvajaju pare iz projekata. Ščepaj svoju priliku na vreme, da doživiš još koju paradu od 40 dana.
  • NEObavešten

    09.06.2012 11:52
    @ Anonimus - Bravo, majstore
    Tvoj doprinos ovoj raspravi je zaista nemerljiv kad na sve moje konstatacije daješ odgovor da sam nepismen. Jako, jako do bola, ali šta da vam radim kad ste na pogrešnom mestu, u pogrešno vreme sa pogrešnim ljudima, sa kojima ne želite da živite, već ih samo provocirate. Gde je vaša odgovornost. Toliko li je lepobiti peder provokator i sedeti za kompm. Čestitam ti još jednom na elokventnosti.
  • Fric

    09.06.2012 11:48
    @Fric
    Molim da ovaj junak koji hoce da me vidi dobije moju I.P. adresu od administratora!!!
    Neupuceni 'junace'..bio sam u rovu po 24 sata od o7.Aprila do 19.Maja 1992.kod Mostara i branio moju bracu Srbe od Ustaskog noza!Dodji slobodno kod mene da ti pokazem slike i vojnu knjizicu!!
    Samo toliko..
  • Sportista....

    09.06.2012 11:44
    @ Mlada I Hitler
    Gde se uvati za poslednju rečenicu. Valjda si nešto razumeo i iz prethodnih. Ne prizivam tuču. Imam previše godina da bih tako nešto želeo, ali vama je uzavrela krv da nešto na silu isterate kao veliko priznanje i pobedu prava. Nemaš pojma u kakvom ste haosu i čemu služite. Srećom ima dovoljno mašinerija koje će i bez mojih reči da brinu o vama besnima, ne ugroženima. Ovde se ne javljaju oni koji imaju probleme sa svojom izdvojenošću, već samo taki "pro Hitler" provokatori. Bolje se baci s mosta u znak protesta.
  • @Dodao Bih - pa vi vidite

    09.06.2012 10:34
    BRAVO!
  • @anonimus

    09.06.2012 10:30
    Oni su gradani koji po ustavu imaju prava na miran protest, to razumemo zar ne? Hehe, nema tu boga i onoga koji misli da je bog na njegovoj strani, vec zakon, ljudska prava i ustav zemlje. Ko ce to platiti nije vas problem niti vas se to posebno zanima.
    Prava su im ugrozena, o tome nema diskusije.

    Ma koje povlastice, ljude su bukvalno tukli na ulici, konstantno ih sikaniraju, diskriminisu, prete, o kakavim povlasticama govorite?Vecina komentara ovde jasno govori kakvih divljaka ima u gradu, zar vi zelite da imate TAKVE povlastice? Gde vam neko preti invalidskim kolicima? Verujem da njihove finansije nisu vas domen. Seljanka ne mora da zna bas sve radnje u svom selu.Gledajte svoja posla i svoje finansije.Ako vam je lakse, recimo da ih CIA finansira kako bih srusili drzavu, postavili gej kraljicu koja bi svaki dan pravila parade ovog tipa, gde bi se patriotama merio polni organ i javno izlagale mere, gde bi se Irinej proterao iz grada jer mu smetaju Zmajeve decije igre, gde bi se ugrozili nasi dobri odnosi sa susedima, gde bi se unistila straight ekonomija, gde bi svako dobio ponija, gde bi sladoled bio besplatan itd.

    "Još jednom da napomenem da protiv homoseksualaca apsolutno nemam ništa protiv, ali mi se od ovakvih prepotentnih organizacija i NVO iskreno s*re.nh"

    Ma hajde, sta mi naprica. Licemerje nije vrlina sreco.
  • @fric

    09.06.2012 10:19
    Ej aloooo fric, alooo brateee, alo breeee!

    "Vi ste bolesni,ali molim,nemojte javno da pokazujete svoja obelezja jer ima ko je spreman da vas smesti-nedaj boze,u invalidska kolica!"

    Za ovo bi ti skinuo gace na sred centra da vidimo tvoja osusena mu*a. Jak si na recima , ajos jaci u krevetu. Ti predstavljas normalne, jel? Ides u crkvu i sve to, a razbijas, pijes, smrces, ,tuces i ubijas ostalim danima? E samo kad je sljam kao ti stigao do toga da moze da se oglasava i da predstavlja ostatak uh. Da ovde ima reda, sad bi bo u rovu negde ili bi tucao kamen ceo dan na suncu. Aj daj mamu na laptop, hocu da joj nesto kazem.
  • Brate

    09.06.2012 10:13
    @fcvnn
    "Fcvnn
    I kako bilo ko da kaze za vas da ste normalni i da je zasluzeno to sto je skinuta oznaka "bolest" sa vase dijagnoze?! Ovo sto ste hteli da uradite za Zmajeve decije igre je blago receno podmuklo!!!"

    Pa, sinko, i zemlja je nekada bila ravna ploca.

    Idi leci se, ti si bolestan, igraju ti zavere u glavi,
    ti si toliko nebitan i ovo sto ovde radis je jedina paznja koju ces ti ikada dobiti. Stvarno, treba mama da ti ukine dzeparac, onda bi imao respekta za druge ljude i one koji nesto rade u zivotu.
    Tebi je kao stalo do kulture i Zmajevih igara, ma koga lazes.Sebe.
  • Brate

    09.06.2012 10:09
    'ajmo kotvog tate
    "Samo jedno pitanje za "lgbtblablabla" u kojoj ste vi politickoj partiji? Hvala lepo, dovidjenja!"

    Ne mogu da zamislim da su neki od njih clanovi Dveri ili Radikali. Mogu da zamislim da vecinom nisu clanovi nijedne partije. Zasto bi bili clanovi partije, jel to normalno sada ili? To partijashenje, nosis svoje boje, brateeee prepoznaj seeee, brateeeee, Srbijaaaa!
    Mislim da se tebe to ne tice.

    Nego hteo sam da pitam, primetio sam da se ti mladi "navijaci",patriote i ostala braca, cesto nesto cvrsto grle i ljubakaju na rastancima, ono ne jednom vec tri puta (brate mi smo pravi Srbi brate, oni to ne razumu brate, daj jos jedan cmok, tako brate, ni mama me ne ljubi toliko brate), da su mahom svi fizicki doterani po poslednjoj modi, da nose uske majice i da su obrijani, te se i neretko oslovljavaju kao "braca".
    Jel to kao topla braca? Ono,topli ste, znojite se, trenirate zajedno, grlite se, ljubite, trljate, krecete u istopolnim grupacijama. Zar vi ne vidite da ste postali pravi pederi?
  • dodao bih

    09.06.2012 09:59
    pa vi vidite
    Zakon o javnom informisanju – clan 38: Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstice diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etnickoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem ucinjeno krivicno delo.
  • Mlada i Hitler

    09.06.2012 09:57
    @sportista

    "Život je isuviše surov da sve to prođe bez lomova."

    Sta tacno ti dobijas time sto fizicki pretite i zabranjujete ljudima da protestuju, na sta po ustavu imaju prava?
    Sto niste junacki udarili na dobro poznate figure iz javnog i politickog sveta i time pokazali volju da menjate nesto, da iskreno zelite da se stvari poprave? Niste zato sto ne znate ko vam j e gazda i po cijoj komandi razmisljas i radis. Gej ljudi ne krse ustav i zakon, vi ste ti koji ga krse.A kod kucice se pipkate kada vidite dve zene u zanosu, a analni i oralni sex vam nije izopacen kada vas mrak prekrije.Eh licemeri. Borci uzaluda.
  • Mlada i Hitler

    09.06.2012 09:51
    Oh vidi Obrazi i Ziki Hajli se ponovo javljaju!
    Otkad su nacisti samarali zene u grckoj, sad bi i oni da pokazu misice. Hahaha, heroji iz huda, sisajte mi ____.
  • Petar Pan

    09.06.2012 09:49
    @zvoncica
    Pa znaci da postoji nerazumeanje i nepostovanje ljudskih prava, kako i sama kazes.Sukob bi izbio zbog nasilnih ljudi "tradicionalnih vrednosti", ne zbog gej populacije.Tradicionalna vrednos "ubi,ubi,pedera".Lepo, tolerantno, kulturno i za primer deci.Svaka cast.Tako treba vaspitavati decu.Ja moju necu.

    "da se deca uce pravim vrednostima u bolnici za medvedice, da budu malo ljudi iz kutije, tj mali ljudi u radiju, da se deca ogledaju u nekim igrama spretnosti i sl."

    Hahahaha, pa cekaj gej ljudi inace ne uce decu svemu tome (pravim vrednostima?), za njih je znanje i fizicka kultura strana kazes? Molim te ispeci pa reci.Ne lupaj.
    Pricaj u svoje ime, mojoj deci bi to bilo zanimljivo i poucno. Dete treba da zna da na ovom svetu ima mesta za sve i da nismo svi izasli iz jednog kalupa,to je ono sto svet cini bogatim i zanimljivim. Razlicitosti! Niko nema prava da ih tuce ,omalovazava i diskriminise. Svako ko bi tako uradio, bi trebao da snosi posledice. Naravno da im je obespravljen zivot. Stavi sebe u njihovu kozu, sta bi ti uradila? Ako vam smetaju ,tuzite ih, budite civilizovani, bar do te granice.
    Sreco, za tebe ce sve biti provokacija, gde god da su, sta god da rade.Ti si licemer i bigota, jasno je da ne mozes da ih podneses.
    Ne uci ljude kako da stignu do svojih prava kada vecina tvojih komentara smrdi na predrasudu i mrznju prema njima.Ti ne prepoznajes ljudska prava stoga prestani da delis isprazne savete.Znaju oni bolje od tebe. Nisi kompetentna.
  • @Strasno

    09.06.2012 09:35
    Ka poziva na sukobe ako ne polusvet bez grama mozga i muda, lako junacima da udare na devojke i slabije, uh al ste jaki i pravedni. Opet ti skreces paznju na sebe a to ti ne ide u prilog jer nemas sta da pokazes i da kazes. Nemoj porediti Pestu i Bec sa Novim Sadom i ovim drustvom, vi ste prvi koji ce pos*ati sve strano kako bi imali neku poentu.Takode, drugde ljudi ipak imaju malo vise prava.Ali kako ih ti otimas drugima tako ces i ti ziveti, to zapamti da se posle ne zalis.

    http://www.wien.info/en/vienna-for/gay-lesbian
    http://www.patroc.com/vienna/
    http://paradarownosci.eu/?page_id=108
  • @Fuuuuj

    09.06.2012 09:29
    "Anonimus - Fuuujjjjjj!!!
    dok ovo nisam pročitao još sam mogao da vas "svarim" ali ste mi se zgadili.

    da li ste hteli da deca gledaju vašu izopačenost?!?!?"

    Ti ili neces da razumes sta se desava ,zasto i kako izgleda taj protest ili si glup/a, treceg nema.Jesi li se zapitao/la koliko te dece ce se deklarisati kao gej u buducnosti? Nisu svi ljudi kao ti , razumi to. Ti nemozes silom da zaustavis prirodu, gej ljudi je uvek bilo i bice.Sto vi jace upirete to ce oni glasnije traziti da ih drustvo prihvati i da budu ravnopravni, pa cak i sa stokom kao sto si ti.
    Za mene su ljudi poput tebe izopaceni, nasilnici, oni koji mrze i ne razumeju sta je ljubav, ljudski zivot i pravo na njega.
    Ti si taj/ta koja je odvratna osoba.
    A sad malo na analni sex, pa posle pricaj kako zivis po kanonu.


  • 09.06.2012 09:23
    NEObavesten je na Dacicevom nivou pismenosti i usmenosti.
  • Fric

    09.06.2012 09:23
    Alooo..vidim da se jos niste obratili nekome doktoru na uput za bolnicko lecenje!Zar na zmajevim'decjim'igrama da setate sa naduvanim lutkama za felacio i ostalo..??!!Da se ja pitam,poslo bi vas u neki centar tipa'crna reka'pa bi vam lopata jako pomogla!Ubuduce,drzte se zajedno,ali samo u privatnim stanovima i tamo orgijajte i 'volite' se do mile volje.Vi ste bolesni,ali molim,nemojte javno da pokazujete svoja obelezja jer ima ko je spreman da vas smesti-nedaj boze,u invalidska kolica!
  • Sremac

    09.06.2012 09:14
    LGBT Lala
    Pored Lale prolayi parada ponosa, on gleda i upita jednog momka:
    Jel` derane, a sto se ovo zove parada ponosa. Jel` zato sto si ti ponosan il` tvoj baba sto te takvog napravio?
  • 09.06.2012 09:04
    Nemam ništa protiv homoseksualaca, ne smatram da je u pitanju bolest, i generalno nemam ništa protiv tih parada ako su organizovane na normalan i ukusan način.

    Ali ovi naši LGBT đilkoši, ovi iz tih organizacija, su mi ODVRATNI. Namerno provociraju, namerno su tvrdoglavi, bože me prosti kao da namerno hoće da ih druge budale napadnu. Najavljuju Paradu koja će trajati osam dana u Beogradu, kao "okupiraćemo Beograd" - čekaj, ko ste vi da okupirate bilo šta? Šta ste vi bogom dani pa vam se odjednom sve dozvoljava? Ko će platiti organizaciju parade koja traje nedelju dana? Pa toliko ni festival u Riju ne traje!

    I sada ovo. ZNAJU da se u isto vreme održavaju Zmajeve dečje igre - koje nisu samo tamo neki festival za decu, već jedan od zaštitnih znakova Novog Sada - i namerno hoće da u isto vreme drže svoj performans. Naravno, znaju da će im predlog biti 99% odbijen, pa će zato odmah posle napraviti čitavu frku kako, eto, mi ugrožavamo njihova prava.

    Zašto se ta gospoda zalažu za ravnopravnost a svojim nenormalnim zahtevima konstantno žele da oni zapravo budu povlašćeni? I, kao što je neko već postavio pitanje: koliko para vi dobijate za ovakve smutljavine i od koga?

    Još jednom da napomenem da protiv homoseksualaca apsolutno nemam ništa protiv, ali mi se od ovakvih prepotentnih organizacija i NVO iskreno s*re.nh
  • fcvnn

    09.06.2012 08:22
    I kako bilo ko da kaze za vas da ste normalni i da je zasluzeno to sto je skinuta oznaka "bolest" sa vase dijagnoze?! Ovo sto ste hteli da uradite za Zmajeve decije igre je blago receno podmuklo!!!
  • fcvnn

    09.06.2012 08:13
    Samo jedno pitanje za "lgbtblablabla" u kojoj ste vi politickoj partiji? Hvala lepo, dovidjenja!
  • NEObavešten

    09.06.2012 08:04
    @Zvončica - BRAVO
    Kao što naslovih : BRAVO !!!
  • Sportista, navijač i provokato

    09.06.2012 07:58
    Kakav autogol
    Dragi LBGT, opet ste se malo zaigrali i preigrali u vašim nakanama da nas opčinite i da se u ambijentu nevinih dečijih igara domognete mnogo pažnje i možda usput maznete koje detence kad vam ne daju da ih usvajate.
    Na žalost, tako je to sa bolesnim aktivizmom i poslušnim vojnicima. Svetski đavoli i pederčine, oni koji su svoja prava i egocentrizam davno ostvarili, bace vam po koju kintu od koje vaša elita pristojno živi, da bi u svojim i vašim očima bili ljudine. Vaše je samo da ubedite budale iz vaših redova da slepo jurišaju, cvile, valjaju se po blatu u svojoj neshvaćenosti i razočarenju. Nema, na žalost, pogodnog tla za vaše biljke - ovde je klima surova, teško se živi, a vi od vašeg života želite da napravite modni trend, opšte prihvatanje i paradiranje. Parade sam uvek shvatao kao demonstraciju uspeha i moći. Šta će onda i ovde ta parada. Da bude ko u Splitu 300 paradirajućih, od toga bar polovina nekih belosvetskih avanturista,tri puta više policajaca i osećaj neizmerne slobode. Da li je to uspeh? Da li je to život vez straha? Da li je to život vilinog konjica? Čija se to hrabrost i bol arči na ulici? Izgleda da je lepo biti na čelu bilo kakve vojske i parade, makar i onih čije su glave u torbi za vreme "svetkovine", jer to se da naplatiti, a za "rešenje" se treba boriti, što si duže u ekipi koja se bori, eto prihoda od prodaje pameti i borbe za ljudska prava. Život je isuviše surov da sve to prođe bez lomova.
  • Navijac

    09.06.2012 06:26
    Samo dodjite...
    ... cekamo vas. :)
  • зики

    09.06.2012 05:50
    Мала група педера
    много нам је сметала.....
  • zvoncica

    09.06.2012 05:42
    kakve lutke..
    vec samo dodatni povod za sukob? cime bi skrenuli paznju javnosti, posebn medjunarodne na nerazumevanje njihovih prava. pfuj.naravno da bi izbio sukob, jer ovih dana roditelji bake i deke i ostali ljudi dobre volje dolaze u centar grada da gledaju nastupe svoje dece ili dovode decu da gledaju nastupe druge dece, da se deca uce pravim vrednostima u bolnici za medvedice, da budu malo ljudi iz kutije, tj mali ljudi u radiju, da se deca ogledaju u nekim igrama spretnosti i sl. i vi ste hteli usred toga da setate svoje gej lutke? kako bi one izgledale, prosvetlite me , molim vas? i naravno, ponavljam, naravno da bi izbio sukob, jer niko na tom punom trgu dece i njihovih pratilaca ne bi hteo da gleda vas, i svesno biste isli do ivice incidenta da posle kukate za vasa obespravljen zivot.
    Ljudi iz LGBT.to sto ste LGBT je samo jedno od vasih identitetskih obelezja.Nemojte ga ciniti glavnim i jedinim jer time upropascavate celu ideju. i nemate ni toliko svojih pristalica koji ce vas nadalje podrzavati, jer izopacujete jednu mogucnost i jednu ideju.Opametite se vec jednom i svoje identitsko obelzje slobodno promovisite svakog dana na normalan nacin a ne ovakvim provokacijama.Je rjedino tako cete dobiti bilo kakvo priznanje svojih prava.Ovako samo se sve vise gadite narodu i buducim clanovima vase grupacije.
  • Strasno

    09.06.2012 04:37
    Vi stvarno provocirate sukobe! Ovako skrecete na sebe paznju, stizu donacije i lepo se zivi! Takva predstava da se odrzi na jednom decijem festivalu, nema reci? Probajte to da uradite u Pesti, Varshavi ili u Becu? Naravno, ni tamo vam to ne bi bilo dopusteno.
  • Urke )"

    09.06.2012 00:39
    JAOOOOOO BOLJE GLEDAJTE ŠTA ĆETE JESTI J**ALI VAS PEDERI KOMPLETNO !
  • 08.06.2012 20:53
    Fuuujjjjjj!!!
    dok ovo nisam pročitao još sam mogao da vas "svarim" ali ste mi se zgadili.

    da li ste hteli da deca gledaju vašu izopačenost?!?!?

    pun je grad dece, osnovaca i još manjih - Zmajeve dečije igre su!!! pa gde vi živite - na marsu?!?!?

    pederčine.
  • NEObavešten

    08.06.2012 19:57
    @ obaveštena
    Draga moja obaveštena, poveži i ti činjenice, kad si sve lepo rekla. Ne živimo u razvijenoj zemlji i tu je odgovor na mnoga pitanja. Mnogi bi vozili mercedese, ali – nitchevo...Ne želim raspravu, samo sam izneo konstataciju, za koju mislim da je realna, a to što se vama ne sviđa, razmislite, možda bi trebalo da promenite taktiku. Pokušavaš da me zainteresuješ za probleme venčanja i usvajanja dece. Suviše hipotetično /banana realnost/ za ove prostore, da bih ti dao pouzdan odgovor u koji mogu da verujem. Doduše, ako ne postaviš visoke ciljeve, ni one niže nikad ne bi ostvarila. Ali, put do vaših ciljeva – kao da je u džungli, amazonskoj ili balkanskoj, svejedno. Mnoge veličine su bili gej, ali su se itekako nametnuli u svojim oblastima, a vi biste i sa svojom životnom ugroženošću da se kockate i tražite paradu i pravdu na ulici. Zato sam sumoran u poslednjoj rečenici prethodnog posta. S druge strane, taj tvoj , hipotetični gej, situiran i besan, sa rešenim svojim statusom bi bio apsolutno nezainteresovan za sirotane i ugrožene?! I on netolerantan!!!. Nepravda rađa nepravdu. Zlo podstiče zlo, bez jakog standarda u državi nema ni gej populizma i slobode za široke mase, vaše ili naše.
  • Galawix

    08.06.2012 19:46
    @ Obaveštena Hmmm...
    Teško da ćeš u ovoj jadnoj, sirotoj, polupismenoj, finansijski i mozgovno opljačkanoj zemlji navijača, primitivnih političara i kontroverznih biznismena naći ne sagovornika, nego i osobu koja bar želi da čuje o čemu pričaš.

    A ako i čuje, pitanje je da li će (hteti) da razume.

    Ipak, tvoj komentar je hrabar i osvežavajuće pismen.
  • obavestena

    08.06.2012 18:33
    @neobavesten
    Neobavestenost i jeste problem ovog naroda. Glupost i sebicnost, fantasticna kombinacija. Zasto mislis da bi (primera radi) jedan zaposlen i sticajem okolnosti dobrostojeci gej, trebao da se brine za tvoje nemanje posla, ako tebe nije briga sto on ne moze sa svojim momkom da se venca, sto se tebi i tvojoj devojci podrazumeva? Ugrozavanje bilo cijeg prava i slobode da radi ono sto zeli (ako to ne ugrozava druge) nikad nije izolovano samo na tog, vec i na sve druge. Ako me nista ne razumes, onda samo razmisli: svaka razvijena drzava u kojoj se dobro zivi i radi, ima visoku toleranciju na razlicitosti i prava gejeva su na visokom nivou, jer je to samo pravo jedne grupe ljudi na slobodu, a svaka banana slicna nasoj, izmedju ostalog gazi i homoseksualce. Povezi cinjenice.
  • NEObavešten

    08.06.2012 17:14
    Tražim dokaz
    Kako da verujem da su lutke učesnice baš LBGT. Možda je to samo uobrazilja aktivistkinja. Mi obični ih ne bi tek tako prihvatili kao LBGT, a ne bi ih ni tukli. Ne bismo nasrnuli ni na aktivistkinje. Dovoljno je što one same nasrću na zid nerazumevanja i neodobravanja takve borbe za njihova prava. Nije seksualna opredeljenost ključni problem/shavatam da njima jeste, ali večini nije/ ovog društva da bi se tako uzburkavala javnost. Troše previše energije za premalo realnog prava. Hrabrost ili ludost, neka same procenjuju. Ne smetaju mi ni one ni ONI(njihova"braća), ali oblici borbe,manifestacije, performansi,podjednako iritantni kao i čuveni "Vučićevi performansi"- to je ona kap previše koja i obične, egzistencijalnim problemima preplavljene ljude, koji nisu na početku svojih borbi za opredeljenja i određivanje prioriteta, čini ravnodušnim prema njihovim ciljevima, a ove mlađe tek znaju da iritiraju. Mnogo buke za malo slobode i "velike" rečenice tipa"I Beograd je konačno izgubio nevinost" kad se konačno održala legendrana parada. Mnogo je obespravljenih i gladnih u ovoj zemlji i mislim da sva kukavna i nesposobna deca neće preživeti.
  • Joca

    08.06.2012 16:51
    Lutke?
    Pa lutke bi bile super! Navijaci bi ih mogli navijati do mile volje, a da im murija nista ne radi za uzvrat. :)
  • 1 NS

    08.06.2012 15:05
    Zauzeto
    Nisu čuli za Z. d. igre? A nešto bi da organizuju?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna